Det går ikke det her…

Nu er jeg virkelig blevet doven, kun 4700 skridt i går, den er helt gal, og i dag bliver det ikke meget bedre, da jeg har siddet i Bestyrelsesmøde fra kl. 10 til kl. 13. så jeg havde netop brug for det…..

Efter mødet kørte jeg til Aakirkeby for at hente Julia. Hun er jo ikke på skole om torsdagen, så hun tog i formiddags til en skoleveninde, så de kunne øve og hygge sig lidt. På vej hjem kørte vi igennem Almindingen og gjorde et stop i Ekkodalen, for at gå en tur i det friske vejr

Halvvejs i Ekkodalen i det smukke efterårsvejr
Ved klatreklippen

Sidste del af Berlin turen:
Lørdag morgen spise vi igen et godt tysk morgenmåltid på hotellet, inden turen gik mod Sassnitz. Da vi var i god tid tog en tur rundt i byen, inden vi kørte ned i havner. Her sker der altid noget.

Masser af fiskekuttere i havnen
Livlig havn
Restauranten i fiskebutikken på havnen
En der godt ville hjem nu !

Vi kørte til færgen i god tid, så vi fik tid til at besøge  Borde Shoppen. Det var dog en skuffelse !! Meget få interessante vare, som var alt for dyre efter hvor meget de reklamere med hvor billigt det er. Så det blev et meget billigt besøg.
Turen tilbage til Bornholm var helt ok, blot sad der ved et bord 8 unge tyskere. De drak tæt og tit, hele turen til Bornholm, så vi talte om, vi ikke håbede at nogle af dem skulle køre bil. Det var der tilsyneladende andre der også syntes, for da vi kørte i land holdt Politiet der og tjekkede en del biler med tyske nummerplader.

Summa summarium: Det var en rigtig god tur, og vi fik set en masse, gået en masse men også samtidigt slappet af og fik ladt batterier op igen.

Pas godt på dig selv og hinanden – det gør vi