Så gik en meget travl uge

Så gik endnu en uge som Poder for Copenhagen Medical uden en eneste covid-19 positiv. Jeg har været 4 dage på Campus Bornholm, og i går lørdag i Svaneke Hallen. Det blev en fuldstændig vanvittig travl dag. Fra morgenstuden var det lidt stille, men så begyndte det – det var alle sommerhus gæsterne, der skulle podes inden de skulle med færgen til Ystad i dag, hvilket de ikke lagde skjul på de skulle. De var nemlig meget glade for IKKE, at skulle køre til Falcks testcenter i Rønne, da deres test var meget ubehagelig. Her skal man rotere podepinden i begge næsebor i 2 x 15 sekunder, hos os er der kun 2 x 4 sekunder.

Vi åbnede kl. 07:30 og lukkede igen kl. 16:00, på den tid podede jeg 128 borger, hvilket er det højeste jeg har podet på en vagt. Der i blandt nogle kendis.

Yulia tog bussen over middag til Svaneke for at gå en tur, og så komme til Hallen kl. 16:00 når min arbejdsdag var slut. Det blev en lidt kold tur, men hun fik som sædvanlig taget en del billeder, blandt andet disse Dorothealiljer i skoven på vej ud til Svaneke Fyr

Dorothealilje

I den kommende uge skal jeg 3 dage til Allinge i Domen, om det bliver til mere ved jeg endnu ikke. For der skal også være plads til at spille golf 🙂

På grund af de mange lange arbejdsdage har vi ikke gået så mange ture som vi plejer. En enkelt tur til Rutsker for at fodre Fassels hunde med stop i Nyker for at fotografer blomster blev det dog til

Krokusserne er ikke rigtig fremme endnu

Vi kom også en enkelt tur til stenbruddet næsten lige uden for vores dør

Der er langt ned
Formiddagskaffe på Campus (ikke godt med en kantine på lokationen)

Vi har også i et par omgange fået en snebyge, ikke det store men med frostvejr blev sneen liggende

I dag søndag her klokken 15:00 har vi +9,7 grader udenfor, så det er næsten helt forårsagtig. Vi kørte i formiddags en tur til Ekkodalen for at gå en tur der, med solen var ikke nået dertil og det blæste, så det blev en kort tur. Derfor tog vi revanche og kørte en tur til Nørrekås for at gå en tur på promenaden der.

Vi gik hele strandpromenaden – frem og tilbage 2 km ialt
Smuk aftenhimmel
Den gamle mole i den nordlige ende

Vi er lige kommet hjem efter en dejlig i det skønne solskinsvej. Aftensmaden i dag bliver laks med diverse tilbehør, og citronsauce.

Pas godt på dig selv og hinanden – det gør vi.