Så blev det søndag

Men – du skal lige have det sidste af lørdagen med!

Vi tog en tur til stranden for at bade og svømme. MEN der var alt for høje bølger til at det ville blive en fornøjelse, så vi sad blot og nød lyden af bølgerne og hinanden

Strandhygge

Det var det vi så…

Efter aftensmadden kørte vi en tur til Hammerhus områder, for at se hvad der skete på Wonderfestiwall. Der var gang i den, så vi kørte en tur til Hammerhavn, der var mere roligt.

Vind i håret
Ikke noget hår til vinden 🙂
Hammer havn med Hammerhus i baggrunden

I dag søndag stod den som sædvanlig joggingtur og morgenmad. Så var det tid til en Skype snak med Julia’s mor og far. Specielt hendes far, det er hans fødselsdag i dag, så det blev en lang snak.

Dagens videre forløb blev planlagt. Julia læser dansk et par timer, mens jeg skriver her og rydder op i alle min billeder på computeren. I eftermiddag står den på Cafe besøg og en tur i biografen. Rønne Bio sælger i dag alle billetter til 50 kr. Så det blev “Book Club” vi skal se. Som du kan se er det en rigtig slapper søndag. Sidste lørdag var jeg på job og i går var det Julia’s tur.

Den kommende uge bliver også lidt hektisk. Jeg har en skole på besøg på mandag formiddag, skal hente Julia på Sprogskolen for at køre hende til Krydstogtkajen, hvor en ny 4 timers tur venter på hende. Tirsdag skal jeg til rutine kontrol hos min læge. Fredag er der lige en fødselsdag og en bryllupsdag der skal fejres. Formentlig gæster både lørdag og søndag.

Så hvis du ikke hører så meget fra mig ved du hvorfor.

Pas godt på dig selv og hinanden – det gør vi

UPDATE:
Vi havde en hyggelig stund med et glas latte på Cafe Gustav inden vi gik i biografen.

Dejlig latte på torvet
Så er vi klar til at se film

Filmer var underholdende, specielt hvis man har læst de tre bøger “50 Shades of Grey”.

Vores aftentur blev en kort en af slagsen til Arnager havn. Desværre var det for skyet til at se solnedgangen